Mio Spirit 697 LM Truck

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Mio Spirit 697 LM Truck op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

seyyed 20-07-2014
Geschreven voor: Mio Spirit 697 LM Truck

Ik ben niet tevreden over deze toestel. Bij het opstarten duurt het lang voordat de navigatiesignialen kunnen worden ontvangen. Qua gebruiksgemak valt het ook tegen. In het centrum van Amsterdam was ik keer op keer de weg kwijt en moest het bord volgen om de weg te vinden. Ik raad deze toestel echt niet. Voor zo'n hoge prijs zou ik een andere toestel gaan kopen.

B-G 29-06-2013
Geschreven voor: Mio Spirit 697 LM Truck

Dit navigatiesysteem een maand in bezit en bevalt uitstekend!
De geluidskwaliteit is prima, de stem is soms een beetje irritant, zegt soms doorrijKen maar daar valt heel goed mee te leven. Heel handig is dat je alles kan bereiken met spraakbesturing. Onhandig is dat je makkelijk naar de resetfunctie doorschuift. Als maar als je binnen enkele seconden weer terugschuift is er niks aan de had.
Al met al een echte aanrader!!!

robsmittenaar 30-03-2013
Geschreven voor: Mio Spirit 697 LM Truck

Ik heb deze nu een tijdje in bezit en er moeten me een paar dingen van het hart. Nu heb ik de 697LM, weet niet wat het verschil is met de LTM maar hij ziet er hetzelfde uit. Het aan/uit schuifknopje aan de bovenzijde i.c.m. de resetknop vind ik heel onhandig gekozen. wanneer je niet oplet schuif je door naar de reset, dat kan niet de bedoeling zijn. Mijn 5 jaar oude Navman waar helaas geen updates meer voor waren had dat veel beter voor elkaar. die ging ook automatisch aan bij het inschakelen van de auto, reuze handig. De stem: ergerniswekkend. De mannelijke stem zegt heel vaak doorrijKen, kan dat echt niet beter!! Ook op dat gebied scoorde mijn oude navigatie beter. Het uitspreken van de Franse straatnamen is een lachertje, had beter achterwege kunnen blijven. Dan nog het volgende. Ik was in Frankrijk onderweg naar Allemont, een plaatsje bij Bourg d'Oisans. In de navigatie echter werd dit plaatsje, begreep ik achteraf Allemond genoemd, dus met een d op het eind. Nu zie op het internet dat beide namen voorkomen, maar zo te zien is de officiele naam Allemont met een t. Dat is natuurlijk wel heel verwarrend. Verder doet die wel wat die moet doen, ik gebruik hem ook als handsfree bellen, het signaal komt dan wel wat traag door, maar het is te doen. De website vind ik niet zo geweldig wanneer je op zoek bent naar updates. Het vinden is lastig, de procedures ondoorzichtig. Ik schijn ook een vrouwenstem te hebben op het apparaat, maar kan die niet vinden. Maar goed, dat is niet het ergste. Kortom, ben niet helemaal tevreden. Heb het apparaatje online gekocht, wanneer ik het in de winkel had gekocht, was mijn keuze er waarschijnlijk niet opgevallen. De gratis updates, waar ik overigens geen bericht van krijg, waren voor mij de reden om dit apparaat aan te schaffen.

Arend van der Velden 30-08-2012
Geschreven voor: Mio Spirit 697 LM Truck

Ik heb deze Mio 697 gekocht omdat ie qua prijs (149 euries) en mogelijkheden voldoen aan wat ik zocht.
De levenslange kaartupdates vond ik een pre.
Ook de kaarten van heel europa en Turkije zijn ivm met de reis belangrijke reden geweest

Ik gebruik hem om van A naar B te reizen.

Momenteel ben ik onderweg naar Bodrum Turkije.
In een woord geweldig apparaat.

De hotels onderweg waren met gemak te bereiken.
Het centrum van Sofia ging eigenlijk blindelings via coordinaten te gebruiken.(gaf direct het goede adres)
Het geeft een relax gevoel, ook de bestemming in Istanboel was eigenlijk een makkie.

Het tmc heb ik nog niet gebruikt.
De optie van 4 routeopties is eigenlijk niet duidelijk de snelste is niet altijd de snelste in tijd volgens berekening.

Bluetooth ok.
De snelheids melding is redelijk, heeft denk ook te maken met vele veranderingen op wegen in de oost europese landen.

Zeer tevreden tot nu toe.

H.L.Groeneveld 11-08-2012
Geschreven voor: Mio Spirit 697 LM Truck

Super apparaat. Heb er al vele gehad. Deze heeft goede kaarten en 4x per jaar een gratis update, snelle opstart, duidelijke en gratis TMC zonder extra antennetoestanden. (ingebouwd). Klein puntje is dat ie in waterpas toestand op het dasboard (het voetje) licht achterover staat en het voetje iets te wiebelig is doordat het een groot apparaat is. Vergis je daar niet in. Ik ben weer een gelukkig bezitter na LG, Tomtom, becker, navigon en other crab wat ik zo langs zie komen.
De kaartupdate heb ik nog niet geprobeerd omdat ik een apple comp heb en deze wil alleen windows. Gemiste kans...

siem1964 12-09-2012

Gemiste kans voor Apple neem ik aan ;-)